Saturday

7/1/11....kelakar kew hari tu??

 Bermula la 1 cerita sal dak2 DTM dan aku jugak...ehhh!!!ku kan dak DTM gak...pew2 jew la....hahha....nak buka ceritera dan la kan...pagi kol 7.50.....dah la malam tadi aku ny tdow late...dah tu bangun pown pe lagi late la gak ...tapi tak ngelabah la masih lek2 jew...ingat kan dah terlambat sangat la sampai kat kelas ny...punye la lincah mandi manda n shower sume dah tu ciap2 pown pe lagi lincah badak la kan...hahah...kelakar la bile pai ke kelas la...ingat dah terlewat sgt la...ah la pagi2 ny excited nak blaja matematik dinskrt n ta sbr nk jmp miss kalai heheh....ru jew stay kat kelas dah budak2 bising biase la...lagi2 si Lapo..hahah..baju ngn aku dah la same warne ngn dye dah tu baju dia leh la plak an same ngn dinding depan BK4 tu hhuhu...aku leh lah an bersuara...jadi bahan pagi ny " dila mane 1 ko ny yg belakang o yg depan?? tak nampak la heheh tak dapat bezakan lak" hehehe...dah dak2 ny ketawa kuat an pai dak sem1 pown tengok kteowg...huhuh...n then...dila touching ngn aku....huhuh biase la tu...dak2 ny tengok jew aku...hahah aku ckp jew...lapo mang lau kenyang jew dia baik ngn aku ehehehh...........ta lame pas tu...aku ngn Fit dapat 1 msg dari miss kalai...ape yek dye text "claa batal..infor yg lain"ha...sejibik cm tu la text nyer...aku pe g publish la kat dak2 ny kelas batal ahhahaha ape lagi sappadem la heheheh....ade la dak girl ny...nth la dye ta suke sgt kot ngn aku...aku pown ta bpe nk like dye...huhuh bukan ape care dye...weyy~~~~ta like!!! la....benci mak i...huhuhu...cmner nk wat...ah 1 kels...huhu...urmmmm...ade ke dye ta cye an kelas batal.. emang nyer ku pikir pew ko nk cye o tak...lantak lah!!!hahha dah cam dak MSR pnye ayat da cpe eh???hahahah....ummm...tapi an...si kucing pown datang n then...Fit la pembuka cite...mangsa2...hahahha...kesian kucing selalu di persalahkan walaupun dye ta wat ape2 salah pown...hehheh...yg len pown sume back up cite fit an padahal ta de kene mgena ape2 pown...n ta tau pown dye ade salah ape..pai kn psesh pown jadi magse gak...paesh la...tmpat si kucing mengadu huhu....ske nyer ang dijadikan dyeowg ny bahan pagi2 tu kan...so...kucing n paesh pown ape g...perang la...hahha...siapa la punyer punce sume ny kan...lagi best dlm cite ny epah la tokok +*/- citer ny....hahhha..best la......kesian kucing kn hahahah...pnt nyer tengok dye jadi bahan...hahah yg best smpat lagi tuh paesh ny amik photo snap...hahhah dah la wat silap an...hehhe...dah tu an,,,citew jew ckp nk wat n msukkn dlm blog an tapi ta de pown...huhu pape hal aku la yg eat dlu yer hahaha...dah puas snap,mkn, n kenakan kucing sume...dak2 ny ru buka story sal roty bkar yg rasenyer nth ape2 la plak an..hahah dah bereh ru na cte...ape benda la kowang ny an Kell pown ade...n then ta ckup tu ade hati meyh na cuci mata ngn dak sem1 hahaha...tapi pokok cternyer dapat ta usha???heeeee....naek jew..trus la ke BK4(bK yang bau "kucing" tu huhuh) di stu la lokasi kami seterusnya...ta lame pastu ku dpt on call my mum call..ckp na ikot ta g kota aku pown pe lagi pantang di ajak la kan...terus jew...tapi tgu pas abis kels la...ta lame pas tu miss yg ajar LAN pown msyuk...amik attndant jew...lah...jap jew ingt lame la cgt...huhu...best kuar je kels fmly ku da tgu da...pai di kota pe lagi shopping la...bis kopak wet my mum...hahhaha...ta pe la nt ku byar lek ea dpt Pt t...blek dr shopping lagi la...penatnyer dah la skit peyot hahah...mlm dah otw lek hstel..pai cni mlm cket dah nk buang sampah..hahhaha kelakarnyer lagi ble nk buang tu ape la...ku n pika ade ke nak cmpk samph ke tong pown ta leps an,...dah terabur an...haha tu la pengajaran........soo...ny jew la story mory nak cte...bnyak g sbno nyer tapi memandangkan dora ku sudah panggil time too sleep so...coretan ny ta dpt la di teruskan lagi...kte tngk jew k ape an jdi ngn sok???adakah ia same o ??? u all think...i see ok...hehehe :)



antara kru2 yang terlibat dan pesalah yang di sabitkan kesalahan






*_*




1 comment:

Anonymous said...

thanxx da masukkan dulu .
aq bz . update myblog !