Tuesday

bulan baru cerita baru,,CINTA baru,,,



Haluuuuu my cumeii...
lame suda...ta update blog...
bukan tak nk..tapi ta de masa la..ngn asgment melambak...prepare nk raya..
lame gk tak update..tak sempat nk wish bulan pose dah masuk buln raya...
hajat nk wish..tapi ta kesampaian..nth nape mlm ny tbe2 tringin sangat nk update...myb dah terasa winduuuu kot...hehhe...bulan baru.??actually stoly nyer cmny...buln 8 tu time poce.. 10/ogos/2011
tu tarikh baru n cinta baru wif??hehhe..my specially someone...name dye MOhd Izzat B Paiman..
dy ny dak 1 ilp dlu..tp len cost..kmi da lme knl..tp tak rajin contacx pown,,jmpe pown kt FB..heee...nth cmne leh declare kn..da jdoh kot....tapi bahgia kn skunk...genap sbuln da....kami couple..harap2 kekal selamanya...raya thn ny bruntung sbb yg tersayang dtg uma...cian dye dtg dr jauh...nsb bwk mbe2...thanks syg...bg b cadbury fvret 2.........win
x2... *__' seyes ta tipuu...sy cinta n syg dye........tapi...mase raya hr tu..ex (ramli) ade dtg uma....nth r...tp cket pown perasaan syg ny da ta de kt dye..ase cm biase je...npe nth...myb dye da byk kali kot sakitkn ht aku...haaa.....dye dtg pown ta lme...jup je sbb ade keje..aku ta ase windu pown jmpe dye tapi ase sakitttt jew....nth la...baru2 ny gak..dye text aku...ckp nk cm dlu sgala...tapi ht ny milik syang...dye ingt hati aku ny baju..nk paki...xnk simpn..ermmmmm..tau tak sakit...kami berbalah pai pagi n tgh hari......tapi cm biase ta de damainyer.....myakitkn...setiap kali gdh..dye wat aku menangis..menangis sbb dye ta abis2 myakitkan......sakit ht...haaaaa....aku harap semuanyer dah berakhir..kedatangan syg dlm hdp b..betul2 da mgubah sgalanyer n da wat b lupekn dye selamat tinggal penderitaan selamat datang kebahagiaan......thanks syg...........love you so muchhhhhhh!!!!
sy hanya love pada sayang sy.....MOHD IZZAT.... *_______*


ny la syg cye
*__*

ny pic time raye..b love syg..
*___*




No comments: