Monday

Cye semakin HaPpY..... :)

  Yihaaa......alu2..bersama lagi mengisi masa dengan blog..
semakin hari mungkin ade je masalah yang datng pada kita 
kntp kita kne ingt setiap yg dtg tu adalah ujian..jgn salahkn takdir 
andai kita gagal..tp sebaliknye belajar untuk bersyukur dan
belajar untuk memperbaiki kesalahn diri.Tak hari2 kn kita 
di uji ngn berat2 tp sume tu ada hikmahnya kan...ye aku mungkin
telah jatuh n hampir jua ke landasan akhir..tp ku cepat2 bgun
dr sume tu..thanks to all yg ada di sekeliling aku cz bgunkn aku 
semula dari sume ny...aku semakin happy menjalani hidup kini 
bersama2 ngn owg yg menyayangi aku...aku gk happy cz aku 
ada fmly n kawan2 yang ada ngn aku...jatuh n bangunnya aku 
still ada bersama..ku mula belajar dri kesabaran..meniti titi hidup
dengan semakin matang...aku belajar untuk lebih berdikari..
beli kari senang tp nak berdikari...sendri la kna ingt kn.........
apa-apa pown ku bersyukur ngn kehidupan aku sekarang....
 ........amin............


asam garam kehidupan
*_*
kegembiraan tak selamanya milik kita
*_*
..HAHAHHA...
nY la mOod cye
*_*


No comments: